herifin r10 üzerinden kazancı müdür maaşı vardır herhalde ufak ufak iyi topluyor.Yokmu şöyle sağlam çevresi olan anlaşılan dava ile olmayacak dövdürün şu herifi r10 a bile giriş yapmaz birdaha.
Yada bu herif yurtdışında ondan böyle rahatça atını koşturuyor kimsede bişi yapamıyor.