oda iyi normalde genel bilmem ne reklamları atardı yukarda yazan arkadaşıma şunu söylemek isterim google adamı durduk yere banlamaz.Evet para kazanmak istiyoruz hırs yapıyoruz unutuyoruz her seferinde reklam verenlerinde oraya para ödediklerini.Sen geçersiz tık,yada uygun olmayan siteye reklam eklersen,hani ben googledan daha çakalım dersen, v.s v.s hit almayan ziyaretçi almayan sitene eş dost tıklatmaları yaparsan ban alırsın.2005 itibarı ile adsense var bir defa uyardı aldım onunda sebeplerini kendim biliyordum.Adamlar diyor tıkın fazla olmuş google söyle uyarı alma yoksa kara listeye girdinmi çıkmak zor.