hancem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence şüphelemeye gerek yok
işini doğru düzgün yapanlar korkmaz zaten
ama hile hurda yapanlar için durum farklı olabilir...
bende analystic kullanıyorum çok memnunum herkesede tavsiye ederim
hiç bir zararınıda görmedim google adsense gelirimde zaten hep yüksek hiç değişmedi