zaten bir seçenek var site istatistiklerinizi kullanalımmı diye.

orada hayırı bile seçsen kullanacaklardır bence. analytics kullanmamamın tek nedeni bu.

web stats web stat free online

kullanıyorum extremeden daha iyi bence.