bende analitik konusunda çok şüpheciyim

içimden bir ses hep google analitiki bir türlü kullanma diyip durdu şuan sayyacı kullanıyorum

sayyac pek hoş değil bence tam saymıyor webhitstats kullanıcam sanırım hangi kelimelerden hit geliyor buna bakamıcam o ayrı mesele ama en azından o tam sayıyor.

google analitik tuzak vari birşey gıcık kapıyorum