Cool_Style adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En Güzeli Bu Ezik Tostçuları ASALIM...!
Bıktım Bu Bebelerden...
asıp kesmekle hiçbir yere varamazsın.18 yaş altına daha fazla güveniyorum.çocuğa bir miktar par gödner harçlık ediyor sana sürekli destek veriyor.diğeri artık belirginleşmiş ticket te ticket tutturmuşlar.konunun açılış sebebi yanlış ilk başta