Kullanılıp kullanılmaması benim için bir önem taşımıyor çünkü intihar edecek bir pozisyonum yok, zaten benim tüm sitelerim webmaster araçlarında kayıtlı olduğu için bu siteleri analytics e eklemem benim için - birşey getirmez. Ki ben birçoğunu test edebilmek için bir sitemde denedim aynı siteye, Extreme, Sayac, Analytics ve Sayyac kodu ekledim ve bir aya yakın izledim, Analyticsin performansı 3. çıktı. O yüzden çok da fazla takmayın bence analyticsi, Zaten bir sıkıntı olacaksa ben burdayım diye bağırıyorum ancak Google' ın bizden yapmamamızı istediklerini yapmadığımız sürece bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum, ancak illegal bazı girişimleriniz var ise kesinlikle dediğiniz doğru, gidip karakola teslim olmaktan başka birşey değil yaptığınız.