Konu
Elimdeki EMLAK script' inin menülerini değiştirmem gerekiyor
19-01-2009, 09:01:49
#2
sdemirkeser
Üyeliği durduruldu
takıldığınız konuları burda yazarsanız daha açıklayıcı olacağını düşünüyorum.