prozac35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
islamasiklari var fanlar yerine ama türkçe sorunu olur mu acaba
isim güzel ama türkce karakteri sorun olabilir bi kenarda tutalim bu ismi tesekkürler

devam edelim arkadaslar...