hocam ben acıkca söyledim ne yapayım peşin para deyipte botu yazdırıp yokmu olayım ortadan suan durumum müsait degil olsa zaten peşin para derdim ücretsizde istemiyorum yapabilen varsa yaptıracagım ödemesinide haftaya pazartesi atacagım eger kabul eden varsa yoksa ne yapalım haftaya yazdırırız