reklamci54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaş biraz haklı o sürede o hiti ulaşan scripti olan insan nie sana 300 satsın 1000 ytl varken o insan akılan zorunlumu bence dikkat et sana 50 ytllik scripti 300 satarlar hit yapar die alırsın elinde patlar.bence söylenenlerin hiç birini itimat etme...ofiyata o iş çok zor
aynen kesinlikle katılıyorum. şuanda bile 200 tl lik scripte 500 tl diyen arkadaşlar war bi yerden duydum adamın birisi mysql ta her sütun için 1 tl para alıyormuş. öle dediler gerçekten ayıp arkadaşlar..