hocam sitedeki tek yönetici şifresi bana ait idi.. ancak girdiğimde üye sıfatında görünüyorum.

ancak şuda var sitede hiç yönetici görünmüyor.. sadece modlar kalmış onlarda admin paneline ulaşamıyor. phpmyadminden bir şeyler yapıyorduk sanki ancak hatırlayamıyorum. bilginiz var mı acabA