adsensenin umrunda degiliz biz. kufur eder gibi dalga geçiyor bizimle biz hala kullanmaya devam ediyoruz edelim bakalim. türk milletinin en büyük iki eksiği asla toplanıp isyan etmez hakkını aramaz, iki yapılan kötülükleri çok çabuk unutur. biz böyle oldugumuz sürede hep kaybedecez. kafaları değiştirmemiz lazım.