Konu
TTNET'de Sorunmu Var?
17-01-2009, 20:11:58
#43
YED
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
SiLeNt_HeLL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
smile adls ye geçmeyi düşünüyorum.
Sonuçta hepsi TT altyapısını kullanıyor..
Ancak destek konusunda Smile 1 numara diyebilirim