SiLeNt_HeLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
smile adls ye geçmeyi düşünüyorum.
Sonuçta hepsi TT altyapısını kullanıyor..

Ancak destek konusunda Smile 1 numara diyebilirim