2Haftadan fazla geçti.. 2 hafta dedim... Zaten 1 hafta iyi hazırlanması için falan diyerek beni oyaladın..Paranı akşam göndereceğim hesabına..Ayrıca msn kullanmıyorum diyorsun fakat anlamadığım birşey mailini bir başka email adresime ekledim orada online oldun...Fakat nedense kendi msnimde yoksunn...Bunun anlamı msn kullanmamak mı engellemek mi?Yorumu sana iş yaptırmayı düşünebilecek arkadaşlara bırakıyorum..Trader vermicektim ama YALAN sölemenden ötürü hakettin..Sana hayatında başarılar...