ben internette biseyler yaparken ziyaretcilerin hep ( cok afedersiniz ) aptal olabilecegini düşünerek davranırım çünkü ülkede internet kullanımı msn ve müzik dinlemekten baska bisey yapmayan kullanıcılarla dolu...lightbox koyarsan kapatamazlar resimi cok büyük koyarsan sayfanın sagına soluna bakmazlar

buna göre ayarla derim