Google nasıl krize hazırlanıyor anlamış değilim. Bedava adwordlerin artması bizim avantajımıza olacağına dezavantajımıza oluyor nasıl oluyorsa.

Bende reklam verirken 0.03 ün altına asla düşmüyorum. Reklamlar o fiyata bile gösteriliyor ama ben vermiyorum. Kazanan olmadıkca bu pazarda ölür.