ciddi anlamda bütün reklamları kaldırmayı düşünüyorum.
Hem verdikleri tık başına 0.01 cent hem de ziyaretçiyi siteden çıkarıyor.
Onun yerine adam gibi reklam almak daha mantıklı alamazsam da boş kalsın, oradan gelecek 3-5 lira da gelmez olsun. Kısacası lanet olsun