zamanında komilik yaptığım için biraz bilgim var bir yorum atayım.Benim 2 sene önce çalıştığım bir midyeci vardı.broşürde bir sürü yemek vardı ama sadece midye tava, midye dolması, kokoreç, hamsi tava satılıyordu. Lokantanın günlük 500 lira karı vardı tabi yazın kışları 1000 lirayı buluyormuş. Dükkan mecidiyeköyde bir caddedeydi.küçük bir yer içeride 5 masa dışarıdada 2 masa.Aylık 1500 lira kirası vardı. Sadece 2 kişi çalışıyordu ben birde usta şimdi ne yaparlar hiç bir bilgim yok.bu tür işlerdeki (gıda) düşünce şu kar istiyorsanız biraz cimri olacaksınız.yani bir kullandığınız yağı heen çöpe göndermeyeceksiniz.en az 5 defa kullanacaksınız.herşeyin en ucuzundan alacaksınız.

şoktan falan. örneğin ayran kovasında bir sinekmi geziniyor.hemen ayranın hepsini göndermeyecksiniz.içecekler genelde iyi para yapar.birisi yarım kokoreç alıyorsa illaki ayran dayayacaksınız. yoksa pek kar çıkmıyor.he böyle bir dükkanı dediğim gibi 15 bin liraya rahat açarsınız ama dediklerimi yapmazsanız kepenkleri kapatırsınız.