Selam arkadaşlar,
Şimdi tabii cepte yok da

İleride çalıştıkça belki ALlah nasip eder zamanla, sektörümüz güzel, başka sektörlere de geçiş yapabiliriz.
Hep merak etmişimdir. Mesela köşedeki kahve-evi, simit sarayı, restoran, kebapçı, bu tarz yerleri açmak için neler gerekir? Gıda en bitmeyecek iş.
Tanıdıklarnızdan deneyiminiz var mı?
Bana sanki 15-20bine yapılamayacak işlermiş, hani en az 100bin falan gerekirmiş gibi geliyor.