O_o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizin ödeme almanızla alakası yok herkeste genel düşüş var.
Okumak var okumak var, ilk mesajımı sınava hazırlanıyormuş gibi tekrar okumanı isterim. Ben düşüşten bahsetmiyorum yaklaşık 1 senelik analizden bahsediyorum.. Herkeste düşüş var ama benim sitemde düşüş yok, ödeme almayı hakettim, ve bu ayın başından beri günde 2 $ gidiyorum 40-50 tık'a..


Tragedy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
düşüş saedece sizde değil genel kalitesiz reklam çıkmasıyla alakalı bir durum.ki sen googleda 100 doları geçtikten sonra ertesi ay sonu alındığını bilmiyormuydun? haliyle google reklamlarınıda alana kadar yaynlıycaksın bundan doğal birşey yok.eğer google reklamlarını başka şirketlerle kıyaslarsan çok büyük yanılgı yaşarsın.çünkü diğer reklam firmalarının reklamlarına hem tık alamazsın hemde alsanda çok düşük rakamlar kazanırsın tabiri caizse google ın ölüsü yeter buna inanmayıp deneyebilirsin keşke kaldırmasaydım dersin.millet googledan reklam alabilmek için aylarca bekliyor unutmayın ziyaretçiyi gönderende google parayı veren de google
yukarıdaki arkadaş ile beraber ilk mesajı etüt konusu yapmanız dileğiyle.

Neise boş duracağına google dursun hiç yoktan iyidir.

Kolay gelsin herkese