sdemirkeser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok fazla kopyala yapıştır yapmışsın gibi geliyor bana. kodlarını temizlemen lazim biraz. Baktım ama çok karışık arap saçına dönmüş resmen
bknz https://www.r10.net/php/82893-abarti-istekler.html
İlgin için teşekkür ederim ancak kod bana çok karmaşık gelmiyor, karmaşık olsa bile ben bana yarıyan yerleri kullanıyorum o bana yeter. kopyala yapıştırdaki kastın ne olduğun anlamadım ayrıca link verdiğin yerde açtığım konuyla alakalı bi bölüm bulamadım benim içinden çıkamadığım birtek yer var ve çözemedim onun içn konu açtım. yani kimseden benim için oturup kod yazmasını istemedim..!