İlgin için teşekkür ederim ancak kod bana çok karmaşık gelmiyor, karmaşık olsa bile ben bana yarıyan yerleri kullanıyorum o bana yeter. kopyala yapıştırdaki kastın ne olduğun anlamadım ayrıca link verdiğin yerde açtığım konuyla alakalı bi bölüm bulamadım benim içinden çıkamadığım birtek yer var ve çözemedim onun içn konu açtım. yani kimseden benim için oturup kod yazmasını istemedim..!