Konu
Sanırım Sandbox'a Davetiye Attım
16-01-2009, 18:43:21
#2
harew1
dblere parçaralara böl hergün 15-20 konu şeklinde yüklersen istediğin yere gelebilirsin..
bende böyle birşey yapmayı düşünüyorum...
zaten net hep copy paste şeklinde bişi olmaz denemeye değer bence..