Elimde 2006 yılına ait çek bulunmakta bu hesabım kapanalı cok oldu bu çekin ödemesini alabilirmiyim.
fikirlerinizi ve düşüncelerini paylaşırsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler bol dolarlı günler dilerim.

sevgiler saygılar