Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Elimde 2006 yılına ait çek bulunmakta bu hesabım kapanalı cok oldu bu çekin ödemesini alabilirmiyim.
fikirlerinizi ve düşüncelerini paylaşırsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler bol dolarlı günler dilerim.
sevgiler saygılar