düşüş saedece sizde değil genel kalitesiz reklam çıkmasıyla alakalı bir durum.ki sen googleda 100 doları geçtikten sonra ertesi ay sonu alındığını bilmiyormuydun? haliyle google reklamlarınıda alana kadar yaynlıycaksın bundan doğal birşey yok.eğer google reklamlarını başka şirketlerle kıyaslarsan çok büyük yanılgı yaşarsın.çünkü diğer reklam firmalarının reklamlarına hem tık alamazsın hemde alsanda çok düşük rakamlar kazanırsın tabiri caizse google ın ölüsü yeter

buna inanmayıp deneyebilirsin keşke kaldırmasaydım dersin.millet googledan reklam alabilmek için aylarca bekliyor unutmayın ziyaretçiyi gönderende google parayı veren de google