açıkçası aradığımın ne olduğunu bilmediğim için buraya bir başlık açma ihtiyacı hissediyorum nasıl adlandırılır yada nasıl sınıflandırılır bilmem acemiyim
saygılar
yapmak istediğim şu
benim bir sitem var Http:\\ protokolunde
ve ben busitede 2 adet php dosyasını https:\\ protokolunden çağırmak istiyorum
sitenini bulunduğu konum
http://www.tdept.com/
taşımak istediğim php doslayaları
...com/announce.php
...com/login.php
yukarıda belirtiğim 2 php dosyası sistem çalışırken eyer talep olursa https den çağırmasını istiyorum ama dediğim gibi acemiyim bunu nasıl yaparım htacces ile yaptığım kopyala yapıştır denemeleri başarısız oldu yardımlarınızı bekliyorum ve / veya bu yapmaya çalıştığım şey nedir onu söylerseniz en azından arama kutusuna ne yazmam gerektiğini bilirim....