arkadaslar DW de hazırladıgım bır tasarımda haliyle div kullanıyorum yanı kullanmasamda olurda ben divle yapmak istiyorum ama divler İE acınca kayıyor buna care yokmu acaba arkadaslar lutfen yardım

ornek bole bısey gosterebılırım...
Muzo deneme... sayfayı acınca ekran boyutunu kucultun anlayacaksınız kayan yerlerı