Şarkıyı çok seviyordum zaten.Bu şarkıya klip çekmeleri çok güzel olmuş.Ben klibi beğendim.Biraz daha şöyle hayatın zorluklarını anlatan şeyler vb. koysaymışlar daha güzel olurmuş.