konuyu yanlış yere açtığımın farkına açar açmaz vardım modlara da bildirdim..
Bu yüzden eksi rep veren arkadaşa teşekkürler keşke ismini de yazsaydıda bilseydim kimmiş..
Neyse..
Kuleli doğru diyosun server puff olur