Baltic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konunun olması gerektiği yer:
https://www.r10.net/geyik-resimler-videolar
Ben de sonradan farkettim yanlış yere açtığım
Modlar iş çıktı gece gece