KBLY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar onarcade de video öncesi bi 5sn reklam koymak istiyorum nasıl yaparız... yada video yüklenmektedir bekleyiniz yazısı nasıl yazarım yardım edermisiniz...
burdaki konuları incele hocam. ama onarcadenin kaç versiyonunu kullanıyorsun onuda belirt
https://www.r10.net/html-css-xml/1778...ce-reklam.html

https://www.r10.net/php/216278-oyunda...klam-kodu.html