Arkadaşım,
Amelelik işini ben asla hakaret kademesine getirmem. Bir insanın neden amelelik yapabileceği hakkında da çokca bilgim var. Amelelik çok ağır bir meslektir.
Ama konuyu açan arkadaş hakaret boyutuna getirmiş ve bununlada kalmayarak bunu benim için kullanıyor.
tamam konuyu kapatabiliriz