o yüzden bana amele diyorsunuz öylemi?
hemde herkezin arasında?

technosystem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben size hakaret yapmıyorum.siz 3 dolar için rezil ettiniz beni.kime sorarsanız sorun 3 dolara kaç post atacak.sanki 500 post mu atmalarını bekliyorsunuz.Ben size 100 dedim yok dediniz 150 dedim sinirlendiniz.Daha ne yapayım.100 post 5 ytl 1000 post ortalama 30 ytl atılır.Piyasayı bilip bilmeden iş yapmayın

Alıntı
Bu arkadaş bu bölüme başlık açmış.

https://www.r10.net/editorluk-post-is...st-atacak.html

Bende ekledim.bana teklif sordu.dedim 3 dolar için yani 4 .5 ytl ye 100 post atarım sinirli bir şekilde 100 post mu dediZaten piyasada 100 post 5 ytl ye atıyorlar.İşin en ilginç yanı ise sadece 3 dolar için kendini r10 a rezil ediyor.100 Postu beğenmedi.tamam 150 post atarım dedim.Sonra bana bilgisayar başında hava atıyor.Ayak çekiyor.Yok ben istediğim teklifi veririrm,yok sınırı varmı.Resmen adam 4 ytl için amelelik yaptıracak.Yerinizde olsam bu adamla iş yapmam.

Konuşmaların kayıtları aşağıda bakabilirsinizBen gayet sakin bir şekilde konuşuyorum ama arkadaş sinirli bir şekilde yıkıyor ortalığı


Technosystem:
s.a
Teknik Danışman:
as
Technosystem:
paypala ihtiyacım varda ben post atarım size
Teknik Danışman:
teklifiniz nedir?
Technosystem:
100 post
Technosystem:
iyi mi
Technosystem:
zaten ortalama fiyat bu
Teknik Danışman:
3$ için 100 post mu ?
Technosystem:
bakın 3 dolar 4.5 ytl eder
Technosystem:
100 post normalde 5 ytl dir
Technosystem:
siz kaç
Technosystem:
artırmak istiyorsunuz
Technosystem:
yani sizin aklınızdaki sayı nedir
Teknik Danışman:
ben teklife göre attıracağım
Technosystem:
3 dolar
Teknik Danışman:
sizin teklifiniz en az teklif oldu
Technosystem:
3 dolar için teklif mi yapıyorsunuz
Technosystem:
tamam 150 post atarım
Teknik Danışman:
kaç dolara göre teklfi verileceği sınırı varmı ?
Teknik Danışman:
?
Technosystem:
hayır yokda bence fazla uğraşmayın
Teknik Danışman:
istediğim fiyata teklif verdiririm
Teknik Danışman:
birisine danışmammı gerekli
Teknik Danışman:
?
Technosystem:
neden sinirlendiğinizi anlamadım
Teknik Danışman:
site kurallarındada
Teknik Danışman:
öyle brşey yazmıyor
Teknik Danışman:
allah allah
Technosystem:
neden sinirli konuşuğunuzu anlamıyorum
Technosystem:
3 dolar için adamı rezil ediyorsunuz varya
Technosystem:
hadi işine kardeşim
Teknik Danışman:
"3 dolar için teklif mi yapıyorsunuz" şeklinde konuştuğunuz için
Technosystem:
by
Teknik Danışman:
sanki bilmiyoruz piyasayı