Hadi ben eşşeklik ettim itrader i olmayan adamdan alışveriş yapmakla. Benim gibi bir sürü adam bu herif yüzünden mağdur oluyor ve mağduriyetini de burada defalarca yazıyor. Tam 1 aydır bu adam nasıl hala burada konu açıyor ve link satışına devam ediyor ben de bunu merak ediyorum. Moderator ne yapar admin ne yapar. Bu konuda bilginiz mevcutmudur?