Benim amcam da tuzla'da bir tersanede çalışıyor. 2 aydır parasını alamadı orada ev tutmuştu simdi parasını da alamadığı için işi bıraktılar suan kendi evine döndü. Şef arkasından binbir türlü bahana ile telefondan arayıp ne olur geri dönün dese bile parasını alamadığı için geri dönmüyorlar.