yok ondan değildir. Millet artık anladı google ile sidik yarıştıramayacağını biraz dineldi. Yakında denemeler başlar

muratdan dikkat edersen arkadaşın daha ilk mesajı. Sinir oluyorum r10 daki bu her geleni alan sisteme.