Muhtemelen aldığın maaşın altında eleman almışlardır, yada dediğiniz gibi akraba statüsü veya tanıdık statüsü olabilir. Çalıştığım şirketlerde genelde 1 alt konumda bulunduğum için olayın iç yönünün azda olsa düşünebiliyorum. Bu kriz kimleri yakıcak belki sıra bende kimbilir..