TuRHaN adlı kullanıcı dolandırıcıdır.kendisi iki haftadır ödeme yapmadı sahte dekont gönderip ayriyeten gönderdiği hesap hiç yoktur.kendisi ile iletişime geçtim fakat kesin pazartesi yatacak dedi (12-01-2009) ama 14-01-2009 olacak ve hala kendisi msnde yok telefonlara cevap vermiyor ve ödemede yoktur.Kendini dolandırıcılığa vermiştir.ŞİDDETLE TAVSİYE ETMEM SİZDE DOLANDIRILMAYIN BURAYA YAZMA AMACIM BAŞKA DOLANDIRILANLAR OLMASIN.