kahan sağolsun anlatımı yukarıda yaptı ama ;

cpanelden full yedek aldım. " veya veritabanın çok büyük değilse wp yönetimden de bir yedek alabilirsin." derken dışar aktar ( .xml ) den bahsediyor sanırım ? onunda yedeğini aldım.

ftp'den tut sürükle yöntemi ile tüm dosyaları aldım yeni ftp'ye attım. yeni panelden bir veritabanı oluşturudum yetkilerini verdim " yetkilendirmelerini yaptıktan sonra, phpmyadminden veritabanı yedeğini içeri aktar. " burayı anlayamadım

Şimdi eski ftp' den dosyaları aldım yeni ftp'ye attım. wp den xml doyasını aldım domain'in nslerini ayarlayacağım, panelden veri tabanı oluşturdum ismini şifresini felan config.php'den de ayarladım son olarak yapmam gereken xml yedeği yüklemek olacak bu durumda phpmyadminden yükleme yapmama gerek yok sanırım değil mi ? anlatabilmişimdir umarım yanlış varsa veya eksik söylermisiniz ? son olarak xml yükleme sınırı 2 mb idi sanırım. benimkisi 2.25 mb sorun olurmu acaba ? problem çıkarsa htaccess dosyasına şunu kodu ekleyeceğim

#Change upload limits
php_value memory_limit 34M
php_value post_max_size 33M
php_value upload_max_filesize 32M
php_value max_execution_time 600
#Change upload limits end

çözüm olur heralde ?