Merhaba arkadaşlar adsense hesabım durduruldu ama geçersiz tık veya gnlük tıklamalarda aşırı oynamada yoktu bana gelen mailde şunlar yazıyor;
Merhaba,
Son zamanlarda kayıtlarımızı gözden geçirirken AdSense hesabınızın AdWords
reklamverenleri için önemli bir risk oluşturduğunu fark ettik. Hesabınızı yayıncı
ağında tutmamız reklamverenlerimiz için gelecekte mali açıdan zararlı olacağından
hesabınızı devre dışı bırakmaya karar verdik.
Bunun reklamverenlerimizin ve diğer AdSense yayıncılarımızın çıkarlarını korumak
üzere alınmış gerekli bir önlem olduğunu düşündüğümüz için anlayışlı olmanızı rica
ediyoruz. Bunun sizin için sıkıntılara yol açabileceğinin farkındayız ve bu yüzden
anlayışınız ve işbirliğiniz için şimdiden teşekkür ederiz.
Hesabınız veya yaptığımız işlemler hakkında sorunuz varsa lütfen bu e-postayı
yanıtlamayın. https://www.google.com/adsense/suppo...y?answer=57153
adresini ziyaret ederek daha fazla bilgi edinebilirsiniz.
Saygılar,
Google AdSense Ekibi
Ben hesabımı açtırmam için nasıl bi mail yazmam gerekiyor?