Merhaba

Bir adet Atx kasam için 1 ve 2 mbit co-location ücretlerini verebilirmisiniz ve bir merak ettiğim husus ise ödeme geciktiğinde neler olabiliyor yani ödeme geçiktiğinde kapanır hali ile tekrar ödeme yapıldığında ne olabilir bunu soramdaki amaç ise yer işgali olacak haliyle bu gecikme için extra bir ücret ödenirmi yani nasıl olur rica etsem arkadaşlar bu sorularıma cevap verebilirmisiniz.