Selam. Vista'dan XP'ye geçişten sonra bazı gördüğüm problemler veya XP standartları var. Bunlarda biri de çok mantıksız olan ve çözemediğim bir problem. Belki burada bazı arkadaşların fikri olabilir bu konuda.
Büyük boyutta çektiğimiz bir fotoğrafı (ör.:3200x2500) arka plan yapmak istediğimizde fotoğrafı %100 önizlenmiş halde duvar kağıdı yapıyor yani tüm ayrıntılar noise, bozulma vs. ortaya çıkıyor. Halbuki Vista'da bu en iyi oranda ortalanıp önizleme yaparak arka plan yapıyor idi yani fotoğraf en iyi şekilde duvar kağıdır oluyordu. Xp'de Vista gibi yapmanın bir yolu ya da önerisi olan var mıdır ? Eyvallah.