Konu
Sende Sessiz Kalma!
13-01-2009, 15:29:24
#6
ugur_vatansever
Kim ne derse desin, güzel olmuş, sanırım bağlantı problemim nedeni ile javascript doğumgünü kısmı çalışmıyor, çalışınca ekleyeceğim ismimi...
Duyarlılık için teşekkürler...