kısaca şerefsizlik diyebilirim böyle bi saçmalık varmı dmoz da kayıtlı 5 6 tane sitem var kayıtlı olması haricinde bi etkenini göremedim keşke banada öyle bi mail gelsede o mail atanı binpişman etsem
bide dmoz 'a editör olmak için onlardamı para ödüyor acaba

3 sefer editörlük için mail attım türkçede imla ve noktalamalara dikkat ettiklerini o yüzden türkçenizi düzeltin gelin gibisinden bi mail geliyor bana cevap olarak...