Ben 6 sene tedavi gördüm Hacettepe Tıp Fakültesi'nde 6 yaşından 12 yaşına kadar , Beyin'de değildi , Mide Sarası idi , sancı geldiğinde yerimden kalkamıyordum çocukken.. Okulu çok sallamak zorunda kaldım zamanında (: ama geçti.. 12 Yaşından bu yana rahatım.. 13 14 senedir yani (: en ufak bi' sorun yaşamadım ama o dönem Ekg , Eeg , kafana bi' sürü bi' şey sürüyorlar , lanet ilaçlar off off.. Hatırlamak bile öldürüyor adamı..
Umarım her kim hasta ise acil şifalar verir Allah..