öncelikle şunu söyleyeyim üzgünüm dün gece online deildim.Online olsam niye cevap vermeyem.Sitem forum ya da blog değil.Bildiğiniz html kodlamayla yapılmış site.Sayacı body lerin arasına yerleştirmemiz gerekiyormuş.Doğal olarakta menü çubuğumda orda.Sayaç kodunu koyunca münü çubuğu normalde düz bir menü çubuğuyken sitenin başka bir tarafına kayıyor.İsteyene sitenin şablonunu gönderebilirim.Ya da sitemin adresini vereyim frontpage ile açın.
Sitemin adresi:
www.uf90.com
Buraya rapid ile upload edersem sorun olur mu bilmiyorum isteyene msnden de atabilirim.(ya da pm ile)msn adresim:bjk_466_@hotmail.com