hiti filan var mı hiç acaba?
hiti 40+ ise alayım değilse boşuna almayayım
Sitedeki sayaç bozulmuş. Hit 10 - 30 arası bişeydi. Öncelik kuleli'de. Almazsa gangan istiyorsa vereceğim.
verilmedi ise ve isimtescil de ise ben alabilirim
Yukardaki 2 arkadaştan sonra sırada sen varsın.
Domain
isimtescil'de.