Life adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar polemiğe gerek yok . gayet kaliteli bir yerden reseller alınmıştır. iyi günler ...
Reseller için konu açmışsın 10 liraya reseller almışsın.Bilmem kaç mb alan 20 YTL diye imzanda konu var.

Şaka mısın?-