Konu
Epilepsi hastalığının tedavisi mümkünmü?
12-01-2009, 21:29:57
#2
ghurjhan
Üyeliği durduruldu
Var.
Kuzenim epilepsi hastasıydı. Bi ara 2-3 haftada bir nöbet geçiriyordu. Ardından ÇAPA'da bir hekime göründü. 2-3 yıl süren bi tedaviden sonra epilepsi şu anda etkisini göstermiyo kendisinde.