Arkada$ım inSanlar Hala Sözlere Bakıyor. Yasal Prosödür Neyse O i$ler. Onun Sözüyle Bunun Sözüyle Bu i$ler Artık Olmuyor. Sen Panel'cinin Sözlerini Kuralmı$ Gibi Yorumluyamazsın. Yorumlarsan Bir Yere Ula$amazsın. TR'de Bu i$ler Faliyet Belgesi Adında Bir Belgeyle i$ler ve Bütün Yazılı Kurallar Bütünlüğü Konu Hakkında VArdır. Bence Bunlarıda Dü$ün Derim. Server Sahibi Olsa Arkada$ Bir $ekilde DB'ni Alırda Bu $ekilde Alıcağını Ben Dü$ünmüyorum. RebeL Arkada$dan Mail Yoluyla Rica Etmesini Dene Sonuç Alırsa Zaten i$lem Bütünlüğü Sağlanır. " Edit: Ayrıca hostingçi arkadaş backup alma vaadinde bulunuyorsa ilk başta, tabiki yedek alma zorunluluğu vardır. " Diyorsun Ama Bu i$ler Vaadlerle Yürümez. Kesinlik ve Netlik Önemlidir.